Portálfejlesztések: Teatasak portál


Az orsoly.hu 

portálrendszere




Ügyfelünk teatasak gyűjtő és minden egyes darabot digitalizál. Több ezer darab után már jobbnak látta, hogy ezeket az adatokat egy rendszerben tartsa, hogy azok bármikor és bárhol elérhetők legyenek. Legfőbb funkciók:

  • Gyűjtemények karbantartása
  • Galéria szerkesztése
  • Cserélhetőség beállítása
  • Profil szerkesztése
  • Naplózások
  • Statisztikák

Vélemény a programról, fejlesztésről:

Partiné Gábó Orsolya
"Amikor megkerestem Dávidot a honlapom ötletével azt hittem, hogy majd úgy néz rám, mint mindenki, aki először hall erről. Amikor elmondtam, hogy egy teástasak gyűjteménnyel foglalkozó honlapot szeretnék úgy, hogy lehetőségem legyen a gyűjteményt és a csereanyagomat is rendszerezni, és mindezt nemzetközileg is érthetővé tenni furcsa módon nem nézett ufónak. Meglepően, teljes komolysággal és nem utolsósorban szakértelemmel állt a kérdéshez. Nagyon örültem, hogy találtam egy embert, aki hajlandó volt megvalósítani a vadabbnál vadabb ötleteimet, ráadásul mindezt gyorsan és eredményesen. Ha valami megvalósíthatatlant akartam, mindig volt kompromisszumos megoldási javaslata. Korrekt, és hatékony emberre találtam személyében. Csak ajánlani tudom mindenkinek." 


Megjegyzések